İnternet Arıza Giderme
Doğru Konumlandırma
Her şeyden önce modeminizin düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol etmelisiniz. Modeminizin önünde hiçbir araç gereç bulunmamalıdır. Bağlantı yaptığınız cihaz ile modeminizin görünür yerde olması gerekmektedir. Bu şekilde daha hızlı veri akışı sağlamak mümkündür. Çok kişinin bilmediği bir diğer detay ise duvarların iletkenliği konusudur. Birçok kullanıcının ortak şikayeti farklı bir odada olduğunda internetin ya hiç çekmediği ya da çok yavaşladığı konusudur. Evde bulunan dolap, büyük masa veya çiçekleriniz varsa modemi koyduğunuz yeri oradan uzakta tutmalısınız. İmkanınız varsa fiber optik kablo kullanmalısınız. Eğer kablonuzda problem varsa teknik ekipten destek almalısınız.
İnternet Arıza Müşteri Hizmetleri
Telkotürk internet arıza giderme ile ilgili kaydınızı oluşturduktan sonra müşteri hizmetleri ile iletişimde kalmalısınız. Arızanın kaynağını basit ve anlaşılır bir şekilde yetkililere anlatmalısınız. Yetkililerin sizi yönlendirmesi sonucunda arıza giderilmezse teknik ekip adresinize gelecektir. Adres bilgilerini doğru paylaşıp teknik ekip geldiğinde mutlaka ilgili adreste bulunmalısınız.İnternet Arıza Müşteri Hizmetleri - Telkotürk
İnternet Arıza Müşteri Hizmetleri - Telkotürk |
Arıza Giderme Kaydı
Telkotürk arıza giderme kaydınızı oluşturmayı unutmayınız. Zira arıza kaydını oluşturmadığınız takdirde süreç uzar ve mağduriyetinizin çözüme kavuşması uzun süre alabilir. Arıza kaydını oluşturduktan sonra Telkotürk teknik ekibinden sizi aramalarını bekleyiniz. Verilen randevu tarihinde mutlaka adreste bulunmalısınız aksi takdirde randevunuz iptal edilir ve bir sonraki randevu süresine kadar beklemek zorunda kalabilirsiniz. Dolayısıyla lütfen o süre zarfında kendiniz bulunmasanız da yetkililere kapıyı açacak birini bulundurun.Arıza Giderme Kaydı - Telkotürk
Arıza Giderme Kaydı - Telkotürk |
İnternet Arıza İletişim
Müşteri memnuniyetini gözeterek hareket eden Telkotürk servis sağlayıcısından internet hizmeti alıyorsanız çok şanslı olmalısınız. 7/24 esasına göre çalışan müşteri hizmetleri her daim kullanıcılarının sorunlarına çözüm bulmak ve anında müdahale etmek için tüm kadrosuyla hazır bir şekilde çalışmalarına devam etmektedir. İnternetinizde bir arıza oluştuğunda hızlı bir şekilde müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek arızayı bildiriniz ve teknik ekibin size verdiği tarihte adresinizde bulununuz. Sorun çözmek Telkotürk işidir.Adres:Şerifali Mah. Turgut Özal Bulv. Quant Plaza No:154/15 Ümraniye/İSTANBUL
Tel:
0850 330 30 33
Adres:
Şerifali Mah. Turgut Özal Bulv. Quant Plaza No:154/15 Ümraniye/İSTANBUL
Tel:
0850 330 30 33
Online Haber (Online Haber) | Google SEO (akblog.net)
Telkotürk arıza giderme kaydınızı oluşturmayı unutmayınız. Zira arıza kaydını oluşturmadığınız takdirde süreç uzar ve mağduriyetinizin çözüme kavuşması uzun süre alabilir. Arıza kaydını oluşturduktan sonra Telkotürk teknik ekibinden sizi aramalarını bekleyiniz. Verilen randevu tarihinde mutlaka adreste bulunmalısınız aksi takdirde randevunuz iptal edilir ve bir sonraki randevu süresine kadar beklemek zorunda kalabilirsiniz. Dolayısıyla lütfen o süre zarfında kendiniz bulunmasanız da yetkililere kapıyı açacak birini bulundurun.
YanıtlaSilYorum Gönder
Seviyeli yorumlar yapın lütfen.
ZARA